sunnuntai 29. toukokuuta 2016

KAUPASSA TIHRUSTELUA

Laitetaanpa väliin blogia tapahtuu tosielämässä. Olen tässä miettinyt kuinka hassunkurinen näky olenkaan, kun kaupasssa joudun ottamaan lasit pois päästäni, jotta nään mitä jossakin tuoteselosteessa lukee. Yritän sitten tihrustaa tekstiä pelkillä silmilläni, niin että paketti on aivan silmieni edessä, melkeinpä kiinni. Miten tämä voi olla näin?
Minulla on kaukolasit, että lukulasit erikseen, ja olen kaiketi niin laiska, ja toisaalta ei edes muista ottaa toisia laseja kauppaan. Se, että lasit ovat erikseen, johtuu putkinäöstäni. Tosin en tiedä, pystyisinkö näkemään jotakin moniteho/kaksteholaseilla, jos minulla sellaiset olisi?
Olen monta kertaa kaupasta palattuani miettinyt, kuinka monen ihmisen päivän pelastin hassunkurisella käytökselläni!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti